Kenangan Terindah

Mungkin ia hanya kenangan
Kenangan yang terindah di Kem Rej 506 Askar Wataniah
tetapi ia juga adalah satu perubahan yang tidak ternilai terjadi dalam hidupku
Tika ini aku mempelajari diriku yang sebenar

Dimana benarlah kata-kata pujangga:
Kebenaran akan terserlah di waktu-waktu getir
dan waktu getir itulah yang aku hadapi dan lalui dan tempuhi *berape banyak dan laaa*
oleh itu, permulaan hidupku yang baru
mungkin akan menjadi kan diriku lebih baik, Insyaallah...

Di samping itu, Aku nak cerita yang aku sakit kaki lagi...
1. Kaki bengkak rentetan dari kawad perasmian penutup yang seharian selama 4 hari
2. Badan gatal-gatal
3. Batuk, selsema, demam = suara cool
4. Alhamdulillah masih hidup
5. Aku rindu nak PT sekali dengan senjata
6. Pelajaran dan Pengajaran hidup yang tidak ternilai.

Bermulalah hidupku yang baru sebagai Guru dan juga Askar Wataniah
Teacher Ruqaiyah Rahman
Guru Bahasa Inggeris




Prebet Mariah Menado
Askar Wataniah 

Adios Amigos...Peace! :D

Comments

Popular Posts