20100727

Recovering...

wahh...duduk di rumah sahaja sudah boleh dapat demam..
amat tidak lar beshhh....bila pergi bercuti dengan keadaan demam...
hari tu gi perak...best lar jugak...sebab sampai dapat demam....
tak habis-habis dengan demam....

night safari...
kuey tiow goreng kerang...
aiskrim durian...
I like!!!!!

Yum..yum..Sedap!!!!
Gajah Yang Malu..(^_^)
Buih-Buih....
Kuil Ke Ape Entah...

Its sometimes a lil bit sad

when you really want to be friends..but they dont appreciate your sacrifrications

when you hardly tried to search for them...but ther really want to run from you...

I really sick of it...but I must stand the reality of ,life...

accept the fact...that:

Friends are really are'nt to be with you through thick and thin...but really just to have fun...
Family although we hate them but al last we really need them....
Think about it...

20100704

Every Week Is An Exam Week!

setiap minggu kena hadiri exam di kmph...
aku pun tak tahu lar berapa banyak exam kena dilalui sepanjang tahun di sini...
\tak cukup dengan kuiz di dalam kelas..hujung minggu pun ader kuiz...
malam, petang, ikut suka diorang jer...
so..everyday i must prepare for the test for every week...and almost everyday...

esok 5/7/2010: Pre-UPS math...soalan ala2 30x ganda lebih hebat dari UPSR
Jumaat(expected): Pre-UPS Chemistry...lagi hebat...jawab 4 soalan dalam mase 1jam...
4 soalan itu adalah seperti kamu menjawab 4 soalan di dalam kertas 2 spm bahagian essay...
BAYANGKAN....!!!!!

Hahahahaa....so jangan korang pikir hidup ni boleh nak rilek-rilek je...(macam kata kat tuan sendiri jer...)
Anyway Qaiyah....do ur best..everyone is putting on their hope on you....
KILL KILL...DIE DIE....!!!!!

p/s: best giler tadi dapat makan kek...tapi kek coklat arr... akhir nya hajat aku kesampaian jugak....