20100704

Every Week Is An Exam Week!

setiap minggu kena hadiri exam di kmph...
aku pun tak tahu lar berapa banyak exam kena dilalui sepanjang tahun di sini...
\tak cukup dengan kuiz di dalam kelas..hujung minggu pun ader kuiz...
malam, petang, ikut suka diorang jer...
so..everyday i must prepare for the test for every week...and almost everyday...

esok 5/7/2010: Pre-UPS math...soalan ala2 30x ganda lebih hebat dari UPSR
Jumaat(expected): Pre-UPS Chemistry...lagi hebat...jawab 4 soalan dalam mase 1jam...
4 soalan itu adalah seperti kamu menjawab 4 soalan di dalam kertas 2 spm bahagian essay...
BAYANGKAN....!!!!!

Hahahahaa....so jangan korang pikir hidup ni boleh nak rilek-rilek je...(macam kata kat tuan sendiri jer...)
Anyway Qaiyah....do ur best..everyone is putting on their hope on you....
KILL KILL...DIE DIE....!!!!!

p/s: best giler tadi dapat makan kek...tapi kek coklat arr... akhir nya hajat aku kesampaian jugak....

No comments:

Post a Comment

Just Type it OUT! :)