1 month and Everything...

Kamilah sukarelawan....juga sukarelawati.....

Lagu yang aku suka jerit sekuat hati time nyanyi, sebab time ni aku melepaskan kemarahan kepada jurulatih-jurulatih a.k.a juruletih kat KEM WATANIAH....buat tension tanye banyak-banyak pahtu suh nyanyi kuat-kuat. 

Wah! Tak sangka laa pulak aku dapat banyak benda yang dapat mengajar diri aku selama 1 bulan ni. Aku sudah mula mengenali diri aku di saat ini ketika ini bulan mengambang tiada bintang memagari mu wahai bulan...aduhh...mengarut sudah....

Rekrut ni memang teruk tapi belum tersangat teruk, sebab tak dok pun wak abseiling gayut beruk yang jatuh dalam air tuu..aduh...aku tunggu jugok laa mende tuh, tapi tak dok. Dakpe...aku wi 98% untuk rekrut yang aku pergi ni.

FYI: 
Tempat kejadian: Kem Sg. Durian Machang Rej 506
Tarikh Kejadian: 19 Mei-17 Jun 2012
Tempoh: Sebulan
Kepuasan: Puas Sahaja *agak double meaning disitu*

Aku yang depan skali tengah-tengah tu tengah tutup mata sebab nak goda TKP *perasan*

Jangan tiru aksi di atas
Aku geram tengok artis-artis ni. Bukan masuk rekrut pun. Ni bukti nya tak gi rekrut, tu tabik hormat pun salah. Degree 45 darjah tangan bukan kepit, haduh...pening-pening.

Yang ni kita panggil aksi Julang Senjata, bayangkan aku julang senjata dengan ketinggian 149cm...???
Oleh itu saya ingin menutup tirai pada hari ini. Nanti laa update lagi, banyak lagi nih, tunggu gamba upload.

GEMPUR....WIRA!


Comments

  1. sy suke kawat.. mase plkn dlu2 la.. skrg dh tk de da

    ReplyDelete
  2. Memang kawad tu best pun...lebih-lebih agi bile kawad senjata...memang mencabar! Try arr join...tapi mental kene strong arr...kalau tak memang nak lari balik umah...huuu...

    ReplyDelete

Post a Comment

I love to hear it from you :)

Popular Posts