Saya suka angin petang di IPG!

*Google Images

Angin petang kat IPG...takde lahh nak berangin sangat pun macam kat pantai....uhuks!!!

Setelah aku berjalan sebanyak 2 round padang ipg = 2.4km, tetibe terasa nak buang air besar, tapi aku sanggup juga menahan semata-mata untuk menghapdet blog pink gue....

Tetibe juga ambe rase pening-pening lalat pulak...sebab ni 1st time kot ambe bersenam setelah lame badan ambe duk menempek je depan laptop main game Sims Social di fesbuk.

dan tetibe juga semangat aku semakin berkobar-kobar untuk turunkan berat badan, *padahal sakit ati nak sebut perkataan kuruskan badan sebab terasa diri ini gemuk....hahaha* sebab ade orang nak sponsor kasut joging adidas kat aku kalau aku turun sampai 40kg...demi kasut, aku dengan naluri kewanitaan ku sanggup menyahut cabaran ini. Pompoan memang pantang tau dengar kasut ni, takpe kasut joging pun takpe, kalau sial sangat nak hadap aku pakai je pegi kelas nanti...hahaha....lapar giler....

dan aku terikut-ikut dengan semangat ibu mertuaku, kandungku untuk terus diet, dan juga sahabat setiaku untuk bergosip, yang gigih berDIET! telah juga menjadi pendorong semulajadi *macam alam semulajadi jek...* untuk aku teruskan niat dan azam berdiet!

HIK HAK HIK HAK!!! Ganbatte!

Comments

Popular Posts