Aku jadi BLOGGER kerana.....?????

Okeeiii u'oollsss..... ni first time taw i join contest...rase gedik-gedik bulu ketiak plak kan nak cakap macam niiiyyy....HAMPEHHHH! Aku sebenar nya ada la beberapa hajat yang nak cakap dulu sebelum aku beri dulu sebab musabab ye aku jadi blogger.

Join contest ni...
Nak join jugak??? Click laa gamba atas ni weh!


Aku jadi BLOGGER sebab aku nak stalker idop orang laa....boleh laa blog walking-walking sambil tuu kite pun kutuk-kutuk laa owner blog tuu dengan klik-klik kitteww...kelass gitu....HARAM...takde mase laaa aku nak buat macam tuh....saje je...GURAU....

Ok...berbalik kepada perkara serius....
perkara ini agak penting juga YA...kerana saya juga tak pernah pun buat entri sebab ape buke blog..sebab ape jadi blogger dan sebab ape juga jadi STALKER....haishhh tak abis-abis ayat STALKER.  

First....
Aku jadi blogger sebab aku ni adalah seorang perempuan yang kesunyian....jadi aku terasa amat gumbira dan kesunyian ini diisi dengan madah-madah atau a.k.a GOSSIP (sebagai naluri kewanitaan aku) yang aku boleh ikut suke hati aku jelaa nak tulis pape pun. Kadang-kadang aku pakat hentam je meluahkan isi perut aku kat blog ni...aku memang rase puas...sebab aku takde orang nak dengar aku mengumpat...so aku tak buat dosa ngan orang..orang pun tak dapat dosa...hahaha...yelaa tuu


Kedua, 
Aku berhajat nak menjadikan blog aku platform untuk menghasilkan dan menerbitkan hasil karya ambe.... Sebenarnya ambe ada je buat cerpen sutir dalam blog ni. tapi tak sampai ending pun....ni ehh...

Hello Hot Sunny Day, Goodbye Raining Night!

Bacalaa kalu rajin....
Aku memang berhajat pun nak post lagi cerita-cerita yang lain...tapi al-maklum lahh...sejak bergelar bakal guru nih....busy je semacam...macam cikgu laa jugak...

Ketiga....(ngape semakin kecik plak?)


sebab rase terikut-ikut jugak tengok blog kengkawan...(ada stail orang key ell tak?) Bile je blog diorang kan...rase best arr jugak ade blog...macam GLAMOUR gituu...boleh tukar-tukar komen....boleh upload gambar...boleh jugak mencari S.A. (Secret Admire) IHIKK!!!

Keempat...
Melalui blog aku dapat banyak info-info yang berguna sambil-sambil menggediks, sambil-sambil timba ilmu....
contoh ekk...aku beri jelaa example senang..aku memang suke trivia yang pelik-pelik so aku pun slalu laa pergi kat BLOG INI BLOG SERIUS BEST.... YEAHHH!!!

Kelima....Last but not least, speaking ciket...


Aku menjadi blogger kerana dengan rela hatinya aku ingin menambah rakan-rakan kawan-kawan alam maya yang sesungguhnya amat interesting untuk menjadikan kehidupan kita ini lebih baik. Ini adalah kerana, aku berpendapat....tetibe rase macam jawab soalan sejarah biology.... sambung balik, when we share our thoughts on different people with different perspective, we get a lot of experience that which they will not affect our daily life but they give u a solution....
tak paham? entah...aku pun tak paham...



Comments

Popular Posts