I Think I Love You...

Semalam kan....eh...sebelum tuu...ASSALAMUALAIKUM....

sambung balik, Semalam kan saya bukak laa youtube nak cari lago ost korea yang lain sebagai memenuhkan koleksi saya....then saya search for Playfull Kiss OST.

Saya pun dengar-dengar laa lagu-lagu dye yang mane2 rase berkenan...pahtu saya terjumpa lah satu lagu yang dah lama saya cari....iaitu, I Think I Love You....

First tak tahu langsung tajuk lagu ni...saya dengar lagu ni masa tu kat kedai sushi....mesti laa die putar lagu-lagu jepun kan. Tak kan laa nak pasang lagu M Daud Kilau pulak kat kedai sushi. Pastu, tengah-tengah feeling dengar laa lagu ni...rase sesuai sangat laa dengan timing mase tu sebab kitorang (me n him) makan kat sana laa..biasalah mesti nak jiwang jepun cikit...

tapi of coz laa aku tak boleh nak mintak kan copy lagu tu dengan tuan kedai sushi tu. banyak laa pulak mase die nak layan lagu. lama la jugak dalam setahun aku cari lagu ni. then semalam, dengar-dengar teringat yang lagu ni aku cari selama ini...jiwang arr aku ni...tapi best ape....sb die feeling2 cikit....


and also the picture of us...!


Comments

Popular Posts