20100416

Left or Right???

haishhh....
tak lama lagi sesi yang paling dinanti-nantikan akan bermula...
lepas tu...tak sabar-sabar nak habiskan...
yaaa...of course lar study....
tapi by this moment....aku tak rase pun nak sambung blajar...
minat nak belajar macam dah lupus...
tak tau lar nak hadapi keadaan itu nanti...
mesti kena buli mule2...
macam mule2 masuk high school dulu...
kene buli dengan kakak angkat sendiri...
hakhakhak...boleh kan....
skang ni same ader nak ambik matrix ker...
spa8 tu jer...haishh....bosan lar nak pikir hal ni....

3 comments:

  1. hahaha..kakak angkatnye kak wani la kan?
    rileks sudahh, tu adelah orientasi dom pantas tuh..haha

    ReplyDelete
  2. hola...sape au hok kene jerit dalam dewan makan sebab dok bersih dorm...
    huahuahua...

    ReplyDelete

Just Type it OUT! :)