Yeah dah Siap!

Kamu tahu apa yang dah siap??? Apa?! baju raya dah siap? tak belum lagi laa....~ mak kite kan...dye cakap nak jahit pagi raya baju raya kite....baru laa ade aura RAYA MERDEKA tu meresap masuk ke dalam setiap urat-urat benang kain cotton baju beta...hah...raya merdeka....

Cerita pasal raya merdeka dulu...Kita KIV dulu bahagian ape yang dah siap. Raya Tahun ni dekat dekat Hari Merdeka Malaysia Tanah Airku...Bumi tercinta...Rezeki Bumi Bertuah karya Dr.Ting (Lecturer aku) oleh itu kita sambut merdeka sambil raya...CHANTEEEKKKK....!!!! Baju Raya Tahun ni...:

Kurung Pahang Jalur Gemilang + Labucci + Manik Sulam....


Ko mampuu???? Cek tak mampu nak pakai...tapi kalau pergi kuliah kat IPG ni pakai baju camni konfem arr menunjukkan semangat waja Guru Malaysia nya...konfem elaun masyuk LEBIH...Woohoo!!!

K...Cukup dengan kekarutan dan kekalutan...mari kita menyambung agenda utama pada hari ini. Saya Siti Ruqaiyah Abdul Rahman dengan bangganya telah menyiapkan Assignment Dunn & Dunn. Ya Done already with Dunn & Dunn.It's DONE and DUMB...ELL....hoh! ni ayat arif...yang nakal...
Sapa tuh Dunn & Dunn??? diorang lah yang telah merosakkan hidup kami sebagai student baru IPG dengan menyeksa kami untuk meresearch Model Learning diorang...

Dengan Line internet yang memang mintak kene Tiup...biar laju... macam tiup belon sampai pecah jek...aaahh...biar ah...aku telah berjaya memuaskan hati aku...belum lagi memuaskan hati lecturer aku yang sememangnya tak dapat ku gambarkan disini...maaf ya!

Oleh itu marilah kita menyambut Raya Assignment kerana kita telah berjaya berkubur dan berteleku selama SEMINGGU SEMALAMAN tak tidur lena kerana menaip perkara-perkara yang menjana otak pemikiran laksana minda ini....tengok...kan dah prove dah yang aku menjadi semakin bijak je sejak buat assignment nih...ya...lepas nih boleh tambah lagi assignment...(ada 3 dalam queue) supaya aku boleh jadi GENIUs!

Genie ade laa...k...daaa!!!!

Comments

Popular Posts