Penatnya berlesen!

Hallu Hallu...
typical blogger... : "Dah lama tak update blog nih...dah bersawang monster spider web dah, berkulat hingus hijau basi lagi melekat berkrim bertempek di blogku ini...."
Adehhh....kelashh gituu kan Mek Yah berceloteh....

By the way...
Tak banyak sangat benda yang yang berlaku di rumah....
Cuma memasak,
Bakar kuih,
bakar Muffin,
Bakar Baju... *tetibe*
Sapu rumah...
Mop Lantai...
Jaga Anak...
buat susu anak..
Menaikkan kilo badan...
menjahit..

begitulahh rutin sehari-hari...tak banyak PON!

Hari ni secara penatnya saya ingin mengeluh...
Mengantukknya KELAS LESEN!
at last...tercapai gak cecita aku untuk buat lesen MUTO KETA...
 YA... M U T O!
Muto tu Motor laaa...tapi Orangg Gganu suke cakap Muto...
Say it!

M U T O . . .

okay...good boy...bad girl... (maaf saya hanya menyintai lelaki)

And the good news about it...
total fees...
RM 1040!

murah giler kan...??? 
tu pun rejeki aku laa kot dapat murah...sebab orang lain semua kene dalam RM1500 gituu...
Untung Mek Yah!

Aku harap aku dapat test JPJ cuti raya cina ni..
dimana aku ingin tulis wish aku...

I wish I can test my driving on 10th February 2013...

*harap-harap termakbul!*
semua wish aku yang pernah aku tulis kat SINI most of them are granted...YEAY! :D

okay...nanti nak tulish wish 2013 pulak... WOOHOO!

Ruqaiyah Rahman

Comments

Popular Posts