Wajah barukah saya?!

Wajah barukah saya? Apa yang berwajah baru nya??? Aku buat pembedahan plastik kah??

OH TIDAKKK!!!!!

bukan lah beb...aku tukar header baru...dan sebelum ni background jiwang gila...atau gilerr...(apakah perbezaan nya di situ???) dan aku menukar kembali ke background lama...iaitu anime yang sedang tidur...@ tidooo....

macam aku..suka sangat tido petang..pastu malam-malam boleh tido pukul 3 pagi kan...TOLONGLAHHH....!!!


Gambar aku tuh weh yang jadi model makan ubi stelar tuh...ya UBI STELAR....name glamour ubi keledek je...aku kan bakal menjadi orang terengganu...so...kene laa cakap terengganu banyak...

engko tak paham??? ade aku kesah...

p/s: ubi stelar bakar memang sedap sangat...lebih-lebih lagi bile makan waktu ujan...uishhh...masyuk ahh...ni semua terperdaya dengan cerita korea My Girl satu masa dahulu...<3<3<3

Comments

Popular Posts