20110110

Malam ini datang lagi...

bile tibe time pekse je...of course lar pekse yang besau-besau punyer...mesti aku tak dapat tidur dengan nyenyaknye...oh my beauty sleep...where are u...????
aku tak tau lar masalah jantung ker ape...asal tido jer bangun balik...asal bangun jer mesti arr nak tido balik kan...tak kan nak suh aku berjaga pulak sepanjang malam tuh...mengalahkan mak gad matrix arr pulak... sori mak gad...kamoo memang banyak songeh. sebab itu aku slalu menggosipkan kamoo...hahaahah...
entah sape kowt buleh tahan dengan mak cik tuh. aku masuk library bawak masuk botol air masak nak minum pown dye suh kuar balik.
"eh sape benarkan kamu bawak masuk botol air hah?"
"tapi kak saye nak minum....x boleh bawak masuk ker?"(akak ker...plz...)
"ahh...xder..botol air memang tak boleh bawak masuk. kamu x tahu ker selame ni....kuar skang...gedaut...!!"
cih dengan muke bengang campur malu tebal 3 inci nih aku kuar balik dengan meninggalkan botol air kesayangan aku diluar.
"anak duduk elok2 yer kat cini...nanti mumi datang balik yer teguk engko...duduk cni tau...jangan gi tempat lain...muuuaaaahhhh...luv u baby...."
hah...abis citer mak gad. tapi mak gad memang jahat...cine arituh bawak botol air x pe pulak...nih x puah ati nih... aku dahaga gak nak minum air dalam library. yelar kan bace buku tebal2 macam wedges mak aku...mesti otak kiter penat kan....haduih....
eh..sambung citer tadi balik.
ermm....slagi aku tak study slagi tular aku tak tenang. tapi pale otak bengang dowh...sakit jer dari pagi tadi lagi...esok english and biology. english summary and mcq cikit2. bio subjektif. bab cell division lar dna replication lar....paling benci bab tuh...mender aper yang direplicate duplicate aku pun tak tau...
tau tau ader lactose operon...POZYA...what happen if lactose is absent or present...
down syndrome, klinefelter syndrome....ala yang kunsa tuu.....
then begitulah soalan nyer serba sedikit masuk application in life MAMPOOSS....!!!!
pastu ape lagi yah weyh!!! bace lar bab dna replication tuh...ala kejap lar...nak tengok cite jepun ni...kejap arr nak mesej jap...nak makan nak tido fesbuk....basuh baju gi tandas....banyak alasan...
ADEEEEEWWHHHHH....

No comments:

Post a Comment

Just Type it OUT! :)