20110113

Bala dah tamat.....

Exam dah abis...FUHH!!!! lega....(^,^")
waarrggghhhh.....cuti....selamat bertemu kembali...pesal skema sangat nih....hahahhaa...
mentang2 dapat cuti balik umah buat aper lagi....melakukan kerja yang berfaedah lar....ya...semestinya bukan tidooo...bcoz aku kan pompuan pilihan mak mertua kesayangan. mestilar kene sapu rumah, masak, basuh pinggan, basuh baju, siram pokok, buang sampah, lap tingkap...(biar umah tingkap kayu pun), 
tengok citer korea, main game, fesbuk, buli damia....... 
eh bukan aku ker yang kene buli dengan puteri ponggek tuh!? (+_+")
oleh itu yang benar2 akan dibuat adalah 4 dari belakang ya! tolonglah aku agar tidak bayak chores...umah macam hantu buat lawa macam mane pun, sembur febreze ker airwick ker...tetap setan....!!!!! mimi, pochy, lepat, miki, Mama Te rindu sangat kat kamu....mia ko tunggu lar balik nih...aku nak pukul2 engko...ko suke sangat makan enset aku...jahat!
yaaa...aku dah jumpe mainan baru...godek2 dulu...macam sedap jer....

NGAP!!! wah mantap....macam coklat beku....

Eh..Eh..Mama Te dah nampak....

buat muke innocent cepat....(=_=) Mama Te mintak maaf...Mia x sengaje...

Last skali..menonggeng hah...ciap tunggu turn enset satu lagi.

hah...!! disebabkan kamu mia MamaTe x boleh pkai enset canggih...33 seposen jugak yang layak utk aku...
wuuuu...wuuuu...wuuuu...(T__________T)

2 comments:

Just Type it OUT! :)