New Begining New Hope

sempena maal hijrah ari ini...
aku sedang duduk di hadapan laptop kakak aku yang aku curi
dengan memonteng exam topikal math semalam...
B A G U S ! ! ! ! ! !
I Like!!!
Dah lame x hap deit (update) disebabkan sibuk exam ari tuh...
and exam mid sem akan menjelma 10 hb jan ini...
nampaknya penulisan aku semakin teruk dan agak sukar untuk mengeja....
Alhamdulillah...result agak ok dan aku terkejut melihatnya...
tapi azam sem ni nak dapat 4 flat...
mau terbang jauh gitu ke sabah saja...x mau lar oversea...
aku bukan orang kaya yang banyak wang...blaja kat sini pun dah ok...
sem ni agak susah agak nya...tapi ramai jer lecturer2 cakap senang...
dan aku pun rasa macam tu jugak...positif....POSITIF!!!!

anyway lihatlah wajah baru saya....
GEEK!

Hot Kan??? hahahaaa....
Gara-gara kuat study arr ni.....(yelar tu)
Teringat pulak gambar candid kelas aku..."cantik sangat...."(=_=*)
K ar...Tata!

p/s: sori wani aku gune laptop mu amik gambo....

Comments

Popular Posts