20101228

bila kamu kene marah

hidup aku dari dulu aku sokmo kene marah. sebab dye aku rase aku x bersalah pun.
ari tu dalam kelas cikgu math suh tanye ader soalan gape-gape yang x paham. aku pun tanye lar....
ader ker patut...( x patut....) dye cakap aku x pegi lecture. ayat dye...."kamu x penah pegi lecture ker??? ari ni kamu pegi lecture tak????" kenapa muke aku ni macam muke orang yang x pegi lecture ker? aku nak ponteng kelas????? aper lagi...ngajuk arr aku...ati dah bengang ni....tarik muke cepat!!!!!
muke macam aku yang geek ni nak tuang kelas???tolonglah
then aku pun buat senyap jear....aku x paham sibuk suh tanye...bile aku tanye cakap macam tu plok....panas ni panas!!!!! k arrr...tu jer citer pender aku....

No comments:

Post a Comment

Just Type it OUT! :)