20100629

Turqoise Blue and Deep Blue

Today aku pakai arr baju kaler turqoise dgn selendang kaler biru gelap nih. 
Masuk kelas jer org semua tengok aku..yelar lambat datang kan...
pahtu kawan aku tanye aku ok ke x arini. aku plik arr n jawab je ok n tanye ngape?...
"tudung ko x matching ngan baju...."
aku rase boleh jer kot biru n biru...n aku malas nak gosok tudung lain pagi tadi...
aku tengok kat cermin mase makan tadi rase plikmplok. aku pun tukar arr...
bile petang tadi ramai arr plok yg tanye ngape tukar tudung....
"lin cakap x macthing..."
"memang pun...."
Hahhahahaah......so makna err ramai jugak arr yang perasan..
patut arr semua org tengok...aku pikir sebab aku comel...(^_^*)
hihihihi..... 

1 comment:

  1. semek, blog url baru aku, http://sillylillyana.blogspot.com/

    ReplyDelete

Just Type it OUT! :)