20160927

Rasa Penat Tak?

Rasa penat tak?
Rasa penat tak dengan dunia?
Hari-hari ada je kisah dunia ni.
Ada je dunia ni nak cari masalah dengan kita.
Ada je masalah dunia ni.
Kadang kita rasa penat nak hadapi dunia ni.
Kadang kita naik angin dengan dunia.
Kadang kita rebah tersungkur dengan dunia.
Kadang kita padamkan dunia tu sebab kita
Dah penat dah rasa penat.
Tolong lah dunia.
Bila kau nak jadi baik dengan aku?
Bila kau nak jadi baik macam Akhirat?
Bila kau nak jadi baik macam Firdausi?
Kau tak penat ke jadi jahanam Dunia?
Ok dah penat. Bai.

No comments:

Post a Comment

Just Type it OUT! :)