Yes...I'm Married!!!!

haduuiiihhhh....pagi-pagi macam ni kena kacau dengan satu nombor yg aku tak kenal. aku sedap-sedap tidur dan aku memang agak payah nak tidur terjaga disebabkan mamat ni...kamonlaa kul 3 pagi kot....
banyak kali mende camni terjadi...lebih-lebih agi kat kaum hawa macam kite ni...

starting question dye mesti...Hai awak...blh berkenalan???? duh shit...x boleh....knape x boleh??? name awk pe??? dan bla bla bla....tutup talipon....tut....then begitulah kehidupan kite yang seterusnya yang akan dihujani oleh beribu-ribu no yang kite x kenal.....dan kite pun tukar arrr no baru....

yang susah nya sape??? kite jugak...yang sedap nya sape??? diorang jugak....Haduuuiihhhh....
so, how can we get rid of this people??? the answer is below.....:::::


  1. Kamu jangan membalas satu pun kata-kata daripada nya. percaya lah yang dye mesti akan stop selepas beberapa msj dan misscall yang dilakukan. sebab dye...."pompoan ni (sile lihat ye o dekat perkataan tu) bukan jenis layan laki baik aku cari pompoan yang lain" pompom...ding kita berjaya...
  2. ya...yang aku baru try tadi. u speaking laa all the time dengan memberi ceramah kepadanya tanpa menjawab soalan si polan polan. konpom dye fed up sebab terkacau pompoan intelligent genius brilliant macam I....huuuiiissshhhh...hahahaha. tergagap dye nak membalas balik siap admit lagi yang dye tak reti cakap mat saleh...tulaaa kaum lelaki....kantoooiiii!!!
  3. haaa.....this is the most grand thing to do....just say...I'M MARRIED WOMAN AND DONT DISTURB ME! tapi ngok ko kene arr karang dulu kisah hidup ko betul-betul. tak kan arr ko cakap yang ko dah kawin tapi terang-terang umur ko tu 19 and masih study. ayat arr cikit yang ko ni doktor ke...lawyer ke...mak GAD ke....pesal aku pilih perkejaan berikut...bcaous...diorang laa yang jenis x tido malam. ader ke orang keje cleaner kul 3 pagi nak vacuum meja CEO...???? ko pikiak arr sendiri. 
hahahhahahahah....so beware after dis...and please TRY this at home... 
hidup aku memang bahagia dengan tidak dikelubungi oleh intruders camni....so ciao!

Comments

Popular Posts